Σελίδες

Τρίτη 13 Απριλίου 2010

Προβλέποντας το μέλλον με τα κοινωνικά δίκτυα

   Ερευνητές της εταιρίας Hewlett-Packard υποστηρίζουν ότι είναι δυνατόν να προβλεφθούν οι προτιμήσεις των καταναλωτών βάσει της συμπεριφοράς τους στα κοινωνικά δίκτυα. Πιο συγκεκριμένα, στην έρευνα τους δείχνουν ότι μελετώντας τα μηνύματα στο twitter.com μπορούν να προβλέψουν αν μια κινηματογραφική παραγωγή θα πάει καλά στο box-office και θα έχει τα αναμενόμενα έσοδα για τους παραγωγούς. Επίσης υποστηρίζουν ότι  θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν την μέθοδο αυτή ώστε η ικανότητα πρόβλεψης μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα  να έχουν ισχύ και για άλλα προϊόντα. Μπορείτε να δείτε την έρευνα της HP εδώ: http://www.hpl.hp.com/research/scl/papers/socialmedia/socialmedia.pdf και να διαβάσατε το άρθρο του www.in.gr  εδώ:        http://www.in.gr/news/article.aspngEntityID=1124605&lngDtrID=252